Zomaar een zondag..

Vanochtend even weze sporten. Zo haal ik mijn dagelijkse inspiratie van Instagram met #fitness en zo kom ik op de meeste fitte dames van Nederland. Met lichtelijke jaloezie op hun lichaam en discipline kijk ik overal rond. Opeens besluit ik ook naar de sportschool te gaan. Ik sport al 2 maanden maar omdat ik wat te veel deed in te korte tijd werd ik noodgedwongen om thuis te blijven en even niet te sporten. En nu ik dit allemaal typ ga ik mijzelf een nieuwe lifestyle aanmeten. Ik wil 3 keer per week voor het werk sporten. Onder het mom “dan heb ik dat maar vast gehad”. Ook omdat ik weet dat ik in de ochtend de meeste energie heb. Een leven met de ziekte van Crohn is niet altijd makkelijk, ik moet alles met de dag bekijken en afspraken maken is bijna onmogelijk. Maar dit moet mij wel lukken, sporten in de ochtend. Gewoon niet te veel willen en goed naar mijn lichaam luisteren.

Liefs,

Tanya